۵ واحد مسکن مددجویی در شهرستان سیمرغ تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیمراد نصوری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیمرغ با بیان اینکه  این نهاد به مددجویان تحت حمایت خدمات عمرانی ارائه می‌دهد، گفت: ۵ واحد مسکن مددجویی در سیمرغ  که ساخت آن از پارسال شروع شده بود، با کمک بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیران و آورده مددجو با هزینه‌ای به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان تکمیل و به مددجویان این شهرستان تحویل داده شد.

 وی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویی یکی از اولویت‌ های کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران است، افزود: یک واحد مسکن مددجویی به ارزش ۵۰ میلیون تومان در ۶ ماه نخست امسال خریداری شده است.

نصوری با توجه به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان این شهرستان در نیمه دوم امسال، گفت: با برنامه ریزی‌ های انجام شده مقرر شد ۶ واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی در سیمرغ با کمک بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیران، آورده مددجو و با همکاری بسیج سازندگی ساخته شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیمرغ با توجه به تعمیر، تکمیل و بازسازی ۱۱ واحد مسکن مددجویی در ۶ ماه نخست امسال در این شهرستان، افزود: برای ارائه این خدمات ۱۹ میلیون تومان درمرحله نخست  هزینه شده است.

نصوری گفت: حدود ۱۴ خانوار از مددجویان کمیته امداد سیمرغ ن نیازمند مسکن هستند.

وی افزود: مردم این شهرستان می‌ توانند  با شماره گیری #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه و  واردکردن مبلغ مورد نظر خود، با این نهاد در تامین مسکن مددجویان مشارکت کنند.

انتهای پیام/ م

تحویل ۵ خانه به نیازمندان سیمرغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.